Klacht AkzoNobel Decorative Coatings: waardeloze verf

sad Niet opgelost
renate dolfijn

het verf is niet goed het zuigt in de muren en is gewoon lelijk om naar te kijken en heb vier potten ervoor gebruikt voor een muur alles gedaan voorstrijk enz maar is gewoon geen goede verf voor dat geld en dan belt de bedrijf je op en zeggen dat je een andere voorstrijk moet gebruiken wat niet hoeft want voorstrijk was goed want andere muren zijn goed en dat was andere merk verf

geld terug

renate dolfijn
    Mensen koop geen Flexa verf want je bent duur uit. En van de klantenservice krijg je als antwoord andere kleur voorstrijk dus een waarschuwing koop geen verf van Flexa ik heb er wat van geleerd
    AkzoNobel Decorative Coatings
    Goedendag mijnheer Boltendal,

Wederom hebben wij geprobeerd om u op het opgegeven telefoonnummer te bereiken, echter zonder resultaat.

Zodra u in de gelegenheid bent wilt u ons bellen op het telefoonnummer 071-3082344 dan helpen we u verder.

Dirk van der Meer

Opleider en technisch adviseur
    AkzoNobel Decorative Coatings BV.
    renate dolfijn
    Ze geven me domme antwoord dat ik verkeerde voorstrijk heb gebruikt terwijl voorstrijk goed was maar hun verf waardeloos is en een oplossing word niet aangeboden want het verf was duur genoeg
    renate dolfijn
    jullie bellen mij niet en als ik bel word ik gewoon slecht geinformeerd
    ik heb ook een mail adres daar kunnen we het ook mee afhandelen
    renate dolfijn
    ik hoor niks meer van hun zo gaan ze dus met klanten om

renate dolfijn

Ook een klacht indienen over AkzoNobel Decorative Coatings?