Klacht AkzoNobel Decorative Coatings: waardeloze verf

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 527071
Gebruiker
renate dolfijn
Datum
5 reacties

Details

De klacht

het verf is niet goed het zuigt in de muren en is gewoon lelijk om naar te kijken en heb vier potten ervoor gebruikt voor een muur alles gedaan voorstrijk enz maar is gewoon geen goede verf voor dat geld en dan belt de bedrijf je op en zeggen dat je een andere voorstrijk moet gebruiken wat niet hoeft want voorstrijk was goed want andere muren zijn goed en dat was andere merk verf

De oplossing

geld terug

5 reacties

  1. Auteur
    renate dolfijn
    Datum
    Mensen koop geen Flexa verf want je bent duur uit. En van de klantenservice krijg je als antwoord andere kleur voorstrijk dus een waarschuwing koop geen verf van Flexa ik heb er wat van geleerd
  2. Auteur
    AkzoNobel Decorative Coatings
    Datum
    Goedendag mijnheer Boltendal,

    Wederom hebben wij geprobeerd om u op het opgegeven telefoonnummer te bereiken, echter zonder resultaat.

    Zodra u in de gelegenheid bent wilt u ons bellen op het telefoonnummer 071-3082344 dan helpen we u verder.

    Met vriendelijke groet,

    Dirk van der Meer

    Opleider en technisch adviseur
    AkzoNobel Decorative Coatings BV.
  3. Auteur
    renate dolfijn
    Datum
    Ze geven me domme antwoord dat ik verkeerde voorstrijk heb gebruikt terwijl voorstrijk goed was maar hun verf waardeloos is en een oplossing word niet aangeboden want het verf was duur genoeg
  4. Auteur
    renate dolfijn
    Datum
    jullie bellen mij niet en als ik bel word ik gewoon slecht geinformeerd
    ik heb ook een mail adres daar kunnen we het ook mee afhandelen
  5. Auteur
    renate dolfijn
    Datum
    ik hoor niks meer van hun zo gaan ze dus met klanten om

Uiteindelijke oplossing

Auteur
renate dolfijn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over AkzoNobel Decorative Coatings?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen