Klacht Alamo: Alamo huurauto upgrade valt stuk duurder uit

JP

Wij hadden een pakketreis van Arke, hierin zat het gold pakket voor een intermediate 4-deurs bij Alamo. In verband met medische klachten hebben wij cruisecontrol nodig in de auto, dus moesten we een fullsize auto. Op de site van Alamo is het verschil tussen intermediate 4-deurs en een fullsize, voor onze vakantieperiode, € 61,- is (Die printscreens heb ik nog). Dat is omgerekend $81.44.
Alamo & Arke gaven aan dat ik de upgrade bij aankomst bij Alamo in Oakland moest regelen. In Oakland aangekomen moesten we voor onze upgrade $ 285.75'betalen. Bij thuiskomst heb ik via de mail Alamo gevraagd om een vergoeding te geven waar ik denk recht op te hebben, $ 204.31 dollar = € 153,- euro. Ik wordt naar Alamo Oakland of het hoofdkantoor in Engeland teruggewezen, Alamo Nederland schuift het dus af en de klant moet inmiddels zoveel moeite doen, bv een Engelstalige brief maken, dat ze hopen dat de klacht niet doorgezet. Kastje naar de muur verhaal.

Ik wil een vergoeding waar ik denk recht op te hebben, $ 204.31 dollar = € 153,- euro, en ik wil niet doorverwezen worden van een Alamo naar een andere Alamo.

Wij vinden dat Alamo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?