Opgelost door Albelli: Al bijna een maand aan het wachten op mijn kerstcadeaus, waar 4 dagen levertijd op zat.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 287799
Gebruiker
Gerline B
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bijna een maand aan het wachten op een bestelling van 161€. Mijn kerstcadeaus (besteld op 10 december) zouden van Dhl teruggestuurd zijn naar Albelli, omdat Albelli er 2 verschillende adressen opgeplakt had. Niemand weet waar de boeken zijn, en Albelli blijft zitten wachten tot ze op een magische wijze weer tevoorschijn komen. Ze kunnen dhl bellen om een onderzoek te starten waar ze gebleven zijn. Maar vinden het heel normaal om een trouwe klant lekker te laten wachten.

Medewerkers spreken elkaar tegen, beloven dingen die ze niet waar kunnen maken en reageren nu helemaal niet meer.

De oplossing

Heb een korting op de volgende bestelling gekregen, maar wil dat deze boeken opnieuw afgedrukt worden, zodat ik zeker weet dat ze nu wel komen. Ook wil ik dat de 10€ verzendkosten teruggestort worden. Dat is wel het minste wat ze kunnen doen!

1 reactie

  1. Auteur
    Albelli
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Borgers,

    Allereerst onze welgemeende excuses voor het ongemak. Wij vinden het zeer spijtig dat uw bestelling nog niet is afgeleverd. Zoals afgesproken, gaan wij uw bestelling kosteloos opnieuw afdrukken. We doen ons uiterste best uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden.
    U ontvangt een e-mail wanneer wij uw bestelling ter verzending aanbieden.

    Met vriendelijke groet,

    Albelli

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gerline B
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Albelli?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen