Opgelost door Albelli: Al bijna een maand aan het wachten op mijn kerstcadeaus, waar 4 dagen levertijd op zat.

content Opgelost
Gerline B

Bijna een maand aan het wachten op een bestelling van 161€. Mijn kerstcadeaus (besteld op 10 december) zouden van Dhl teruggestuurd zijn naar Albelli, omdat Albelli er 2 verschillende adressen opgeplakt had. Niemand weet waar de boeken zijn, en Albelli blijft zitten wachten tot ze op een magische wijze weer tevoorschijn komen. Ze kunnen dhl bellen om een onderzoek te starten waar ze gebleven zijn. Maar vinden het heel normaal om een trouwe klant lekker te laten wachten.

Medewerkers spreken elkaar tegen, beloven dingen die ze niet waar kunnen maken en reageren nu helemaal niet meer.

Heb een korting op de volgende bestelling gekregen, maar wil dat deze boeken opnieuw afgedrukt worden, zodat ik zeker weet dat ze nu wel komen. Ook wil ik dat de 10€ verzendkosten teruggestort worden. Dat is wel het minste wat ze kunnen doen!

Albelli
    Beste mevrouw Borgers,

Allereerst onze welgemeende excuses voor het ongemak. Wij vinden het zeer spijtig dat uw bestelling nog niet is afgeleverd. Zoals afgesproken, gaan wij uw bestelling kosteloos opnieuw afdrukken. We doen ons uiterste best uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden.
    U ontvangt een e-mail wanneer wij uw bestelling ter verzending aanbieden.

Albelli

Gerline B

Ook een klacht indienen over Albelli?