Klacht Albelli: Albelli reageert niet

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 351878
Gebruiker
F.L. van Iersel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 1 februari jl. heb ik twee sets foto's geupload voor drie platliggende fotoboeken. Op 11 februari krijg ik bericht dat mijn bestelling vertraagd is omdat er problemen zijn met het papier. Deze vertraging kan oplopen tot eind maart. Dat betekent dat mijn fotoboeken 2 maanden onderweg zijn in plaats van de geadverteerde 5 dagen. Ter compensatie krijg ik een waardebon van € 75,- voor een toekomstige opdracht. Ik stuur op 13 februari een mail aan Albelli en herhaal die mail op 19 februari. Ik krijg helaas geen reactie.

De oplossing

Ik wil dat mijn ordner direct wordt uitgevoerd en dat de financiële compensatie gekoppeld wordt aan de lopende opdracht en niet naar een toekomstige opdracht.

1 reactie

  1. Auteur
    Albelli
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw Van Iersel,

    Momeneel hebben wij inderdaad een vertraging op de fotoboeken met de optie platliggend premium. In december 2018 zijn we een ander papiersoort gaan gebruiken voor onze platliggend premium fotoboeken. We kwamen erachter dat dit niet voldeed aan onze kwaliteitseisen. Na onderzoek van het probleem is gebleken dat een aantal bestellingen niet goed uit productie kwam.

    Daarom is er besloten om weer terug te gaan naar het oude papier, zodat we de kwaliteit kunnen waarborgen. Dit kost alleen extra tijd en heeft dus invloed op de levertijden van de fotoboeken met de platliggende pagina's.
    Wij vinden het erg vervelend te vernemen dat u niet tevreden bent met de aangeboden compensatie, ecter is dit de enigste compensatie die wij kunnen bieden.

    U geeft tevens aan dat u geen reactie heeft ontvangen op uw e-mail naar ons. Op 17-02 hebben wij u een reactie gestuurd op uw mail ban 13-02. Wanneer u deze niet heeft ontvangen dan vernemen wij dat graag van u.

    Onze excuses voor het ongemak.
    Met vriendelijke groet,

    albelli

Uiteindelijke oplossing

Auteur
F.L. van Iersel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Albelli heeft inmiddels correct gereageerd op mijn klacht. De levering van drie grote fotoboeken is ernstig vertraagd i.p.v. 5 dagen wordt de levertijd nu 8 weken. De aanvankelijk aangeboden compensatie is niet veranderd. Ik krijg slechts een tegoedbon op een toekomstige levering i.p.v. geld terug op de huidige bestelling. Ik kan niet naar een andere leverancier, het samenstellen en maken van dergelijke fotoboeken is immers een zeer tijdrovende zaak.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over ?