Opgelost door Albelli: Cadeaubon niet inwisselbaar bij een actieproduct

Pom1993

Van vriendinnen heb ik een cadeaubon ontvangen ter waarde van €30. Deze heb ik ontvangen in 2 vouchers van €15 met hierop een code. Bij Albelli hebben ze geen cadeaubonnen van €30. Nu kan ik mijn cadeaubonnen niet gebruiken wanneer ik gebruik maak van een actiecode van Albelli. En ik kan deze ook niet beide tegelijk gebruiken omdat je maar code van een actie of van een cadeaubon kunt gebruiken. Volgens mij is een cadeaubon een wettig betaalmiddel en vind ik het niet eerlijk dat ik deze niet ten alle tijde kan inzetten. Mijn vriendinnen hebben deze 30 euro al betaald, en naar mijn inzien maakt het dus niet uit wanneer of bij welk product deze €30 eraf word geschreven

Graag een passende oplossing waarbij ik niet 2x €15 als voucher hoef te gebruiken. En het eerlijkst is het als je een cadeaubon ten alle tijden mag gebruiken. Dit is namelijk een wettig betaalmiddel. Dus graag zou ik zien dat Albelli onderscheid gaat maken tussen actiecodes + cadeauboncodes. Dit is namelijk een duidelijk verschil.

Albelli
    Beste mevrouw Jeuken,

Bedankt voor uw bericht en wat leuk dat u twee cadeaubonnen heeft gekregen.

Een cadeaubon is een betaalmiddel en daarom kunt u in één bestelling gebruik maken van meerdere cadeaubonnen en dit ook combineren met een promotiecode.

Wij verzoeken u de bestel- en betaalprocedure langs de reguliere weg te doorlopen en hierbij de promotiecode van de actie in te vullen. Stuur daarna het ordernummer van uw bestelling naar ons toe, met daarbij de promotiecode van de cadeaubon. Hierna zullen wij de waarde van de cadeaubon op uw bankrekening terugstorten.

Let op: Waardebonnen met een hogere waarde dan het aankoopbedrag worden gezien als aanbiedingen en vallen niet onder "cadeaubonnen".
    ING rentepunten waardebonnen behoren ook niet tot deze categorie.

albelli

Pom1993
Albelli is de afspraak nagekomen. :)

Ook een klacht indienen over Albelli?