Opgelost door Albelli: Dubbelzijdige (openklappende) kerstkaart is verkeerd gesneden

Kerlen

Kerstkaarten zijn verkeerd gesneden. De dubbelzijdige openklappende kerstkaart is verkeerd gesneden waardoor de voorzijde groter is dan de achterzijde. De voorkant steekt hierdoor uit ten opzichte van de achterkant. De levering had bovendien vertraging opgelopen. Na ontvangst is van het gebrek gelijk melding gemaakt per mail maar er werd niet gereageerd, ook niet na enkele dagen. Telefonisch was Albelli onbereikbaar. Om de kaarten toch op tijd bij de geadresserden te krijgen (vlak voor de kerst) zijn deze vlak voor de kerst alsnog verstuurd naar onze geadresseerden.
Albelli is meerdere malen om reactie gevraagd en er zijn foto’s van het gebrek toegestuurd.
Uiteindelijk komt er na de kerst een aanbod om de kaarten te retourneren of over te maken. Mijn reactie dat dit met kerstkaarten geen zin heeft en dat ik graag een andere oplossing wil krijgt geen respons. Na nogmaals een herinnering komt er wel respons met weer verzoek om nadere toelichting en foto’s. Deze is weer toegestuurd voorzien met detailfoto’s. Hierop ontvang ik uiteindelijk weer dezelfde reactie als eerder dat ze de kaarten terug kunnen nemen of over kunnen maken. Op mijn vervolgreactie dat er nog 6 kaarten resteren, het om kerstkaarten ging en Albelli al weken niet tijdig of helemaal niet heeft gereageerd op meerdere meldingen van mij ontvang ik helemaal niets meer. Sindsdien (2 januari) wacht ik nog steeds op een reactie van Albelli.

Geld terug

Albelli
    Geachte mevrouw/meneer Kerlen,

Allereerst onze welgemeende excuses voor de late beantwoording. Wegens onverwachte drukte waren wij niet in staat uw klacht eerder in behandeling te nemen. Zojuist hebben wij het volledige bedrag aan u gecrediteerd. Dit is ook per e-mail aan u bevestigd. Nogmaals onze welgemeende excuses voor de productie fout en de vertraging, we begrijpen dat u dit als onprettig ervaart. Hartelijk dank dat u contact met ons heeft opgenomen. Mocht u nog ergens vragen over hebben dan vernemen wij dat graag in een reactie op ons e-mailbericht.

albelli
    Albelli

Kerlen
Uiteindelijke oplossing Het geld is geretourneerd. Hierbij wil ik wel opmerken dat ik het jammer vind dat er pas serieus gereageerd wordt nadat er een klacht is ingediend via klachtenkompas.