Klacht Albelli: Factuur ontvangen zonder rekeningnummer en geen ondersteuning Albelli

ML

Ik heb een bestelling gedaan met Afterpay, hierna kreeg ik een factuur met Albelli logo maar hier stond geen rekeningnummer op vermeld. Contact met Albelli klantenservice was onbevredigend en deze verwezen mij enkel naar de afterpay organisatie Klarna. Deze waren niet bereikbaar (3 keuzemenu's en 5 minuten verder) Ik heb de email opgezocht en wilde via de link betalen maar deze link was niet meer geldig(screenshot is toegevoegd). Gelukkig kon ik wel het rekeningnummer achterhalen en de betaling pas na 30 minuten doen. Klacht ingediend bij Albelli, deze verwijzen mij wederom door naar Klarna.

Albelli moet met Klarna afspraken maken dat facturen voldoen aan de wettelijke eisen. Niet de klant laten opdraaien voor slechte interne afspraken. Albelli moet het rekeningnummer van Klarna zo kunnen doorgeven i.c.m. factuurnummer.

ML
U geeft twee keer aan dat u het spijtig vindt dat ik mijzelf niet goed geholpen voel (goed lezen wat ik hier geschreven heb), wat ernstig betuttelend en onprofessioneel is. Verder haalt u wederom hetzelfde riedeltje aan wat ik ook in mijn email heb ontvangen over jullie samenwerkingsverband met Klarna. Hiermee geeft u duidelijk aan geen behoefte te hebben om mijn klacht inhoudelijk te behandelen. Ik geef aan dat jullie klantenservice het rekeningnummer van Klarna moeten weten, lijkt mij niet zo heel moeilijk te bewerkstellingen in een digitaal systeem. Maar klachtenafhandeling over een verkeerd fotoalbum of overbelichte foto's is moeilijker dan gewoon aangeven dat u een rekeningnummer gaat vermelding op uw intranet. Nu hebt u een boze consument die uw dienstverlening gaat afbreken bij al zijn contacten terwijl de foto's van goede kwaliteit waren. Dom!

Ook een klacht indienen over ?