Klacht Albelli: geen levering

Klachtnummer
# 503030
Gebruiker
Rianne
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 20 november een foto boekje gemaakt en besteld. Dit was bedoeld als sinterklaasverassing op 5 december. Het betalen was moeizaam maar ik kreeg een link vanuit ADYEN. Hier heb ik betaald een bedrag van 26,82 Euro onder vermelding van referentienummer 131-6061-6386-29899. Het bedrag is gestort op NL 29ABNA0245584056. Echter tot op heden heb ik taal nog teken van jullie mogen vernemen. Door ziekte is dit even bij mij blijven liggen echter we zitten nu op 13 december en er is nog steeds niets ontvangen of teruggestort.

Graag met spoed actie in deze.

Christine Houben
christine.houben@hotmail.om

De oplossing

Oplossen

1 reactie

  1. Auteur
    Albelli
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Houben,

    Hartelijk dank voor uw beoordeling op Klachtenkompas. Wat ontzettend vervelend dat de betaling niet gelukt is en dat u daardoor nog altijd uw bestelling niet heeft ontvangen.

    Indien het betaalkenmerk niet volledig of onjuist is overgenomen, dan kunnen wij de betaling niet verwerken en wordt het bedrag automatsich teruggestort op de rekening waarmee u betaald heeft.

    Wij hebben u zojuist een e-mail gestuurd met een nieuwe betaallink, zodat u alsnog de betaling van uw bestelling kunt voldoen. Voor een snellere verwerking kunt u in plaats van een bankoverboeking kiezen voor een electronische betaling, of per creditcard of PayPal betalen.

    Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit veroorzaakt heeft. Mocht u verder nog vragen hebben, dan helpt onze klantenservice u graag verder.

    Met vriendelijke groet,

    albelli

Ook een klacht indienen over Albelli?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen