Klacht Albelli: leveren niet op tijd en geen communicatie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 382997
Gebruiker
moharr
Datum
2 reacties

Details

Klacht

5 dagen levertijd en een "actuele" status online. Na 5 dagen staat er nog steeds de verstreken bezorgdatum en dus geen boek. Mail gestuurd en geen reactie. Hang nu al 10 minuten in de wacht met agressie-opwekkende muziek van slechte kwaliteit. Overigens was de verwachte wachttijd zoals gemeld door het Engelse bandje 3 minuten. Timemanagement is niet hun ding. Ik heb een speciaal boek besteld voor een 50-jarig jubileum met een door mij ingebouwde veiligheidsmarge van 2 werkdagen dus 40%. Als de levertijd net zo uit de klauwen loopt als de wachttijd aan de telefoon gaat dat nog minstens 2 weken duren. Niks kado voor het jubileum.Sta ik daar mooi met lege handen.
Na 10 minuten eindelijk iemand aan de lijn, wordt waarschijnlijk volgende week, daar kan niets aan worden gedaan en ik krijg een kortingscode voor de volgende keer dat ik wil bestellen. Wanpresteerders krijgen van mij maar 1 x geld. Ja ik ben daar gek, kan ik voor het 100-jarig jubileum weer zuur verdiend geld over de balk gooien voor een wanprestatie. Dat geld kan ik beter uitgeven aan levensverlengende middelen!

Gewenste oplossing

mijn boek voor zondag ontvangen
Geboden oplossing
Een tientje korting terwijl je met lege handen naar een jubileum moet, is niet de oplossing. Niet alles is te koop. In de toekomst maar naar Hema of Kruidvat. NOOIT MEER ALBELLI
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    moharr
    Datum
    O ja, vergeet nog te vertellen dat de klantenservice, die in het systeem kon zien dat ik de online versie had aangevraagD, dat ik die toch kon laten zien? "Hallo, pa en ma, ik heb een leuk digitaal cadeau voor jullie". HE HALLO, DIE FOTO'S ZIJN ALLANG GEDEELD VIA MIJN CLOUD, DAAR HOEF IK GEEN 70 EURO VOOR UIT TE GEVEN. Natuurlijk kan ik ze digitaal delen, ZE KOMEN TEN SLOTTE VAN MIJN EIGEN PC AF, #*&!!@***.
  2. Auteur
    Albelli
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Den Hartog,

    Het spijt ons zeer dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen. Wij begrijpen dat dit vervelend is dat u daardoor geen cadeau kan geven op het feest van uw ouders. We doen ons uiterste best uw bestelling zo snel mogelijk te versturen. U ontvangt hiervan een bevestiging per e-mail.

    Tot onze spijt hebben we een kleine achterstand met het afdrukken van fotoboeken met hoogglans. Hierdoor zal uw fotoboek waarschijnlijk na het weekend worden verstuurd.

    We hebben via e-mail contact met u gehad en u een extra korting aangeboden op de bestelling die u reeds heeft geplaatst in plaats van een korting op een volgende bestelling.

    Met vriendelijke groet,

    albelli

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Albelli?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen