Klacht Albelli: leveren niet op tijd en geen communicatie
Details
Klacht
5 dagen levertijd en een "actuele" status online. Na 5 dagen staat er nog steeds de verstreken bezorgdatum en dus geen boek. Mail gestuurd en geen reactie. Hang nu al 10 minuten in de wacht met agressie-opwekkende muziek van slechte kwaliteit. Overigens was de verwachte wachttijd zoals gemeld door het Engelse bandje 3 minuten. Timemanagement is niet hun ding. Ik heb een speciaal boek besteld voor een 50-jarig jubileum met een door mij ingebouwde veiligheidsmarge van 2 werkdagen dus 40%. Als de levertijd net zo uit de klauwen loopt als de wachttijd aan de telefoon gaat dat nog minstens 2 weken duren. Niks kado voor het jubileum.Sta ik daar mooi met lege handen.Na 10 minuten eindelijk iemand aan de lijn, wordt waarschijnlijk volgende week, daar kan niets aan worden gedaan en ik krijg een kortingscode voor de volgende keer dat ik wil bestellen. Wanpresteerders krijgen van mij maar 1 x geld. Ja ik ben daar gek, kan ik voor het 100-jarig jubileum weer zuur verdiend geld over de balk gooien voor een wanprestatie. Dat geld kan ik beter uitgeven aan levensverlengende middelen!
Gewenste oplossing
mijn boek voor zondag ontvangen- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.