Klacht Albelli: Levering nog niet gekomen. Expres op tijd besteld.

Almelo123

Op 15 december een fotoalbum besteld. Om deze vandaag te kunnen geven voor de eerste verjaardag van Kenza. Wat een teleurstelling. Kenza weet het niet maar oma wel. En mama ook nog niet. Sta ik daar met een in de haast gekocht kadootje. Blijkt dat er een productiefout is gemaakt. Ligt het 2 dagen stil. Waarom krijg ik daar geen berichtje over? Albelli weet dit dus. Ik bel en kan geen contact krijgen. Via Facebook lazen gevraagd en dit antwoord. Hoe waardeloos.

Compensatie en excuus. En hopenlijk een album.

Albelli
    Beste meneer, mevrouw Dijkstra,

Het spijt ons dat wij uw bestelling niet binnen de geschatte levertijd kunnen afleveren.
    Door verschillende factoren, waaronder de onverwachte drukte, hebben wij een vertraging opgelopen.

Wij begrijpen dat u deze situatie als onprettig ervaart en doen ons uiterste best uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Graag ontvangen wij van u het bestelnummer, zodat wij kunnen gaan kijken naar een passende oplossing en een tegemoetkoming kunnen aanbieden.

Graag vernemen wij uw reactie.

albelli
    Beste Albelli,

Dank voor uw reactie. De kerstdrukte is een jaarlijks terugkerende uitdaging. Bol.com en ander sites zien de kerstdrukte aankomen en anticiperen hierop. Daardoor komen de pakketten bij hen meestal wel tijdig bij de klant aan. Ik verbaas mij erover dat dit bij jullie nog niet lukt. Wellicht is het een idee om klanten te adviseren om hun bestelling nog vroeger te plaatsen om teleurstelling te voorkomen. Wij hebben onze bestelling geplaatst op zaterdag 15 december. Wij zouden ons fotoboek nog voor de Kerst ontvangen, maar aangezien het vandaag 24 december is en we via de track and trace hebben vernomen dat het vandaag ook niet gaat lukken, zijn we ernstig teleurgesteld.

Fijn dat jullie willen nadenken over een compensatie. Het verjaardagscadeau en kerstcadeau valt nu wel in het water...

Ons bestelnummer is SAL1868681149.

Hopende op een passende compensatie,

Hermien Dijkstra
    Albelli
    Beste mevrouw Dijkstra,

Bedankt voor uw reactie en het doorgeven van het ordernummer.
    Met betrekking tot uw klacht hebben wij u een mailbericht gestuurd.

Mocht u nog vragen hebben naar aanleiding van onze mail, dan vernemen wij dit graag.

albelli

Almelo123
25% korting en gratis verzending op een volgende bestelling binnen een tijdsbestek van nog geen halfjaar. We hebben tot op heden ons reeds bestelde fotoboek nog steeds niet ontvangen en vinden dit dus ook een totaal ongepaste compensatie.

Ook een klacht indienen over Albelli?