Klacht Albelli: losse fotobladen niet meer bestelbaar

W. Goudzwaard

De losse fotobladen zijn niet meer bestelbaar. Heel vervelend wanneer je er al een heel aantal klaar had staan voor bestelling. Ik krijg altijd de nieuwsbrief, had het verdwijnen van de fotobladen dan duidelijk in het onderwerp gezet in plaats van ergens onder in een brief! Zo triest dit. Eerst doet Hema het, waardoor ik naar Albelli ben gekomen. Zo te zien kan ik weer terug naar Hema. Laat klanten de gemaakte fotobladen toch nog bestellen, dat zou tenminste service zijn!!

Ik wil dat de gemaakte fotobladen nog bestelbaar zijn, prima als er geen nieuwe meer gemaakt kunnen worden. Maar degene die al gemaakt waren, laat die nog afdrukken.

Albelli
    Beste meneer/mevrouw Goudzwaard,

Hartelijk dank voor uw bericht en de gegeven feedback.

We kunnen ons voorstellen dat het een teleurstelling is dat de losse fotobladen niet meer besteld kunnen worden.
    We hebben vanaf 19 april 2019 door middel van verschillende communicatiekanalen (bv. e-mail, fotoboekprogramma's, website) aangekondigd dat wij stoppen met afdrukken van deze specifieken producten. Het spijt ons dat deze informatie aan u voorbij is gegaan.

Op 8 mei 2019 werden de losse fotobladen en de fotoboeken M met spiraalband van onze website gehaald. Opgeslagen projecten in deze formaten werden vervolgens vanaf 5 juni 2019 in ons offline programma automatisch omgezet naar een fotoboek met harde kaft zodat uw werk niet verloren gaat (dit is helaas niet mogelijk in ons online programma). Dit is vooralsnog de enige oplossing in dit geval.

We kunnen er jammer genoeg niet voor zorgen dat de productie van de losse fotobladen weer wordt gestart, omdat wij niet meer over de middelen en materialen beschikken om de afdruk te realiseren. In het geval u hier verder nog vragen over heeft, willen we u vragen om contact met ons op te nemen. U kunt onze klantenservice telefonisch, per mail of via de live chat bereiken. Via de onderstaande link vindt u onze contactgegevens:

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijk groet,

albelli

Ook een klacht indienen over Albelli?