Klacht Albelli: Niet op tijd geleverd

# 198797
JdG

Op tijd (voor Sint Nicolaas) mijn jaarkalenders besteld bij Albelli. Al na enkele dagen een email gekregen met de mededeling dat er mogelijk niet op tijd geleverd zou kunnen worden. Dat was aanleiding voor een schatgesprek: "wij doen ons best". De volgende dag nog maar eens gebeld: "wij kunnen uw opdracht naar voren halen". Graag dus. De dag er na toch maar weer even gechat. "Ik kan er verder niets aan doen". Het advies: u kunt een klacht indienen (klachtenservice@albelli.nl) of u kunt uw bestelling afzeggen. Resultaat: ondanks dat er veel tijd is gestoken in het ontwerpen van de jaarkalenders geen kado's voor Sint Nicolaas. Conclusie: bespaar u de moeite om te chatten of te bellen; het helpt namelijk niet.

Advies: Sint Nicolaas is niet iets dat U overkomt. Wees voorbereid en lever op tijd!

Albelli
    Beste meneer de Gans,

Wat een vervelende situatie. Het spijt ons zeer dat u uw bestelling niet voor Sinterklaas in huis had.

Wij doen altijd ons uiterste best om een bestelling zo snel als mogelijk ter verzending aan te bieden. Dit is echter onder voorbehoud van calamiteiten. Helaas kunnen we een onverhoopte vertraging niet voorkomen.
    Dat is ook de reden dat de klantenservice op de chat of aan de telefoon nooit garanties geven.

We begrijpen uiteraard heel goed dat dit soort gesprekken niet prettig zijn.
    Vanwege het ongemak hebben wij u zojuist een e-mail gestuurd met een compensatie.

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u gerust op de e-mail reageren.

Albelli klantenservice.

Ook een klacht indienen over Albelli?