Opgelost door Albelli: slecht bereikbaar.

content Opgelost
PPPPPPPPPP

Net een kwartier in de wacht gehangen bij Albelli, uiteindelijk maar weer opgehangen. Ik baal ervan dat ik een 0900 heb gebeld en wil weten wat me dit gekost heeft, bij de chat sta ik ook alweer lang in de wacht. Ik baal van de slechte bereikbaarheid, en mijn vraag is nog steeds niet beantw.!

kosten duidelijk krijgen en een gebaar vanwege de ergernis, tijd en moeite voor niks, ben al jaren een trouwe klant en ik haak af als dit zo blijft.

Albelli
    Beste meneer/mevrouw Thijssen,

Allereerst onze excuses voor de lange wachttijd. We doen te allen tijde ons uiterste best al onze klanten zo snel mogelijk te woord te staan. Echter, wij zijn bereikbaar via het telefoonnummer 020-7083513, waarvoor lokale kosten gelden. Wij vernemen graag van u met welk telefoonnummer u contact heeft opgenomen. Wij raden u aan in het vervolg contact op te nemen met het 020 nummer. U vindt deze en al onze overige contactinformatie op https://www.albelli.nl/help/neem-contact-op.

Albelli

PPPPPPPPPP

Ook een klacht indienen over Albelli?