Klacht Albelli: Slechte communicatie

Klachtnummer
# 424105
Gebruiker
Heijman
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Bestelling fotoboek vanaf 4-2 besteld en nog steeds niet mogen ontvangen.
Nu blijkt dat er een storing bij de printer is. Mooi cadeau te laat ontvangen en men weet niet wanneer het binnenkomt.

De oplossing

Duidelijkheid wanneer levering volgt en communicatie voorafgaand en tijdens de bestelling. Klanten wachten met foto’s voor allerlei soorten bijzondere aangelegenheden

2 reacties

  1. Auteur
    Albelli
    Datum
    Beste mevrouw Heijmans,

    Het spijt ons enorm dat uw bestelling met vertraging geleverd werd. Wij begrijpen dat het erg vervelend is dat u het cadeau hierdoor niet op tijd kon geven. Wij hebben uw feedback over de communicatie doorgegeven aan de juiste afdeling, zodat hiermee beter rekening gehouden kan worden. Per mail heeft u inmiddels een tegemoetkoming van ons ontvangen. Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij het graag.

    Met vriendelijke groet,

    albelli
  2. Auteur
    Albelli
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Heijmans,

    Het spijt ons enorm dat uw bestelling met vertraging geleverd werd. Wij begrijpen dat het erg vervelend is dat u het cadeau hierdoor niet op tijd kon geven. Wij hebben uw feedback over de communicatie doorgegeven aan de juiste afdeling, zodat hiermee beter rekening gehouden kan worden. Per mail heeft u inmiddels een tegemoetkoming van ons ontvangen. Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij het graag.

    Met vriendelijke groet,

    albelli

Ook een klacht indienen over Albelli?