Klacht Albelli: Verdwenen items waar zeer langdurig aan gewerkt is.

W. Stokkentre

In december 2019 stond een kant en klaar dik boek klaar om besteld te worden. Drie keer apart opgeslagen op de site van albelli . (niet gedownload) Tevens kon ik in december nog in mijn account mijn reeds ontvangen producten inzien. In januari wilde ik het boek bestellen maar alles was verwijderd. Op mailtjes krijg ik geen antwoord. Bij het chatten kan men niet helpen. Technisch probleem, twee mals naar de technische afdeling gestuurd. Geen antwoord.

dat ze gaan kijken of dit product nog teruggevonden kan worden.
Zij hebben het tenslotte, waarschijnlijk onbedoeld, verwijderd

Geachte meneer/mevrouw Stokkentre,

Het spijt ons dat het contact met onze chatservice niet naar tevredenheid is verlopen..

We vinden het vervelend om te vernemen dat u problemen ondervindt met het gebruik van ons fotoboekprogramma. We kunnen ons zeker voorstellen dat wanneer u er veel werk in heeft gestoken u dit niet opnieuw wilt hoeven doen.Om u echter verder te kunnen helpen hebben wij wat meer informatie van u nodig. We zien in uw profiel geen emailadres staan, zou u ons een email kunnen sturen met daarin meer informatie? Zoals waar u precies vast loopt en daarbij een schermafbeelding?

U geeft tevens aan dat u geen reactie heeft ontvangen op uw e-mails naar ons. Wij kijken dit graag na.

Wij verzoeken u, via ons contactformulier, contact met ons op te nemen.. https://www.albelli.nl/help/neem-contact-op Wij helpen u dan graag verder.

Ik heb het 5x uitgebreid uitgelegd

Lees de chats lees de mails

Mailadres bekend.
    Krijg toch steeds berichten met chats erin.

Jullie willen het niet begrijpen.

Geachte meneer/mevrouw Stokkentre,

Nogmaals onze welgemeende excuses dat wij u tot op heden niet naar tevredenheid van dienst hebben kunnen zijn. Wij willen u graag van een oplossing voorzien. Spijtig hebben wij op Klachtenkompas geen informatie van u om u eerdere contact geschiedenis te achterhalen en of u van een concrete oplossing te doen voorzien.

W. Stokkentre
Ze vragen voor de 6e keer om uitleg van de klacht. Staat meerdere keren vermeld.

Ook een klacht indienen over Albelli?