Klacht Albelli: Wederom falen van productie wegens jaarlijks terugkerende drukte rondom de feestdagen

D.

Kerstkaarten besteld op 8-12 via albelli.nl
Levering zou plaats vinden op 13-12. Tot op heden 19-12 geen bestelling ontvangen. Recent mail ontvangen (vrijdag 14-12) dat kaarten 1 a 2 werkdagen vertraagd zouden zijn wegens enorme drukte. Ieder jaar is dit een terugkerend probleem. Men leert hier niks van bij Albelli. Als consument bestel je de kaarten op tijd zodat er geen stress is en je denkt dat ze het daar nog aan kunnen, en geen last minute werk wordt. Dan faalt Albelli wederom dit jaar rond de feestdagen met kerstkaarten.
Speciaal voor de kerstkaart foto's laten maken. Jammer dat Albelli niks leert van dit jaarlijks terugkerende probleem.

Ik wil dat de kerstkaarten vandaag verzonden worden naar mij als consument. Welke ik morgen dan thuis verwacht. Op deze manier komen de kerstkaarten dan nog op tijd aan bij de personen waar ze voor bestemd zijn.
Gezien het feit dat dit al ruim terug besteld heb, is mijn eis ook zeer reëel.

Albelli
    Beste meneer of mevrouw Van de Weerd.

Onze welgemeende excuses dat wij uw bestelling niet binnen het beloofde termijn hebben afgeleverd.
    Momenteel zijn wij hard aan het werk om alle bestellingen zo spoedig mogelijk af te leveren.
    Wij begrijpen dat u dit als niet prettig ervaart, en hebben u een mail gestuurd, waarin wij u enkele optie's aanbieden.
    Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij dit graag.

albelli
    Albelli

D.
Kaarten worden vandaag 22-12 over een uur in productie genomen (besteldatum was 08-12) Maandag worden de kaarten thuis geleverd. Betekent dat ze nooit meer voor de kerst bij familie/vrienden/kennissen worden bezorgd. Of geld terug onder kopje; niet goed, geld terug.

Ook een klacht indienen over Albelli?