Klacht Albert Heijn: 1 Klacht afhandeling 2 verrot gehakt

lb51he@gmail.com

Klacht betreft filiaal Hurdegaryp.

Aantal week geleden klacht ingediend bij hoofd kantoor AH over filiaal Hurdegaryp.

GEEN ANTWOORD
Eigenaar aangesproken deze man lacht je gewoon uit als je klaagt, 8 euro te veel betalen op een aanbieding.
Krijg je als antwoord ja hier werkt ruim 100 man dat kan ik niet in de gaten houden.
100 man dat geloof ik niet in een dorpje maar aan de andere kant als je als baas nooit op de vloer bent en alles aan 15 jarigen overlaat dan kun je fouten en onvrede van klanten verwachten.
Deze week gehakt gekocht bleek verrot vlees.
Hoop dat de verkoopleiding van AH filiaal Hurdegaryp eindelijk eens gaat reageren op klachten over filiaal Hurdegaryp.
Weet dat wij niet de enigste zijn die gedegen klachten hebben.
Maar AH reageert niet,

Vertrouwd kunnen kopen zonder steeds op data te moeten letten.
Geen vlees wat niet goed is om over de andere artikelen maar te zwijgen.
Van AH verwachten wij een keurige super en geen uitdragerij met gangpaden val dozen , containers en lege kratjes en her der verpakking materiaal op de vloer
Een eigenaar die klachten en klanten serieus neemt en op de vloer aanwezig is op drukke momenten.
En helemaal geen eigenaar zoals v/d Veen die geen klant een blik waardig en groet gunt.

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?