Klacht Albert Heijn: 1 medewerkster past m.i. niet bij een AH, maar bij een Bas of Aldi.

Klachtnummer
# 408002
Gebruiker
Klaar Mee
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een personeelslid is onbeschoft, zij probeert de klant steeds de fout in de schoenen te schuiven, zelfs als dit duidelijk niet zo is.
Dan volgt er verder ook geen excuus, ze maakt er een kletsverhaaltje van.
Dit doet ze steeds en ik dacht toch maar eens aan de bel trekken, want het is vervelend om mee te maken en ik ga er niet vanuit dat ze dat alleen bij mij doet. Zij is er heel kien op om een klant te ontmaskeren, daar hoopt ze duidelijk op.

De oplossing

Die mevrouw op de vingers tikken en als ze dit niet kunnen bewijzen dat zij dat doet, dan het personeel er nog eens duidelijk op wijzen dat dit ongepast gedrag is, een AH onwaardig.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?