Klacht Albert Heijn: 100 euro betaald en niets voor gekregen!

Klachtnummer
# 343646
Gebruiker
tit
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb vorig jaar oktober een bon gekocht voor de AH roompot actie. Netjes betaald 100 euro. Vervolgens op mijn computer om een weekend weg te boeken met mijn bon. Alles vol in de herfstvakantie! In de kerstvakantie was de bon niet geldig dus is hij blijven liggen. Nu hebben mijn kids 4 februari een studiedag en dachten we de bon te gebruiken voor een weekend weg blijkt hij niet meer te verzilveren te zijn. Dit moest voor 31 december 2018 en dit terwijl je kunt boeken tot eins maart 2019.
Helaas was het antwoord het stond op de voucher, terwijl ik heb gelezen geldig tot maart 2019. En nu? Gewoon 100 euro kwijt!!! Ik heb er toch verdorie voor betaald. En dat door drukte met boeken, uitverkocht, blijven liggen en niet goed opletten. Die 100 euro kunnen we zelf goed gebruiken!

De oplossing

We willen graag gebruik maken van een weekend weg met ons gezin. Anders ons geld terug of een tegoedbon.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?