Klacht Albert Heijn: 45 min voor levermoment per e-mail melden dat je niet levert!!!

Klachtnummer
# 449557
Gebruiker
C.P.M. van Soest
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestel hier, 14 dagen geleden,online voor levering op vandaag 31 mei tussen 12.00 en 20.00 u.
Vanmorgen bericht ontvangen dat ze tussen 14.45 en 16.30 komen.
Om 14.01 ontvang ik een mail dat ze i.v.m. een technische storing niet kunnen leveren en ook niet kunnen naleveren!
Mijn zuster in Amsterdam heeft haar zending wel ontvangen.
Ik heb gechat met de klantenservice maar krijg geen informatie over wat er aan de hand is.
De eerst volgende levermogelijkheid is 14 juni!!
Ook het feit dat ik een rolstoeler ben en eters krijg maakte blijkbaar niet uit.
Een erg slechte service van AH!

PS je krijgt 10 Euro korting op een volgende levering maar daar schiet je vandaag niets mee op.

De oplossing

Ik wil weten waarom ze niet konden leveren, het was pas 14.00 uur dus dat had best nog gecorrigeerd kunnen worden.
Ze konden wel leveren want mijn zus heeft haar bestelling ontvangen om ca. 15.00 u.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen