Klacht Albert Heijn: aanvraag nieuw wachtwoord oude vergeten

Klachtnummer
# 452220
Gebruiker
zuster#951
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Goedemiddag,

Ik probeer in teloggen om mij aan te melden voor de spaarzegels via de app.
Ik had al een account maar ben mijn wachtwoord vergeten.
Ik stuur jullie dan mijn email adres en krijg een berichtje terug: "wij sturen u een mail om u wachtwoord te wijzigen".
Die mail komt niet ik heb het al 4x geprobeerd. Wilt u aub regelen dat ik mijn ww kan wijzigen?
Bonuskaartnr. 2 621946 916439
Vr groeten LM Bliek

De oplossing

ik wil een mail van u waarin ik mijn wachtwoord kan wijzigen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen