Klacht Albert Heijn: Actie 2e toegangskaartje gratis

Klachtnummer
# 195955
Gebruiker
B. Nicolai
Datum
0 reacties

Details

Klacht

We hebben 3 toegangskaartjes voor het Omniversum besteld met de actie 2e kaartje gratis, echter de prijzen van de actiekaartjes zijn bijna 2 euro hoger per kaartje dan bij het Omniversum zelf.
Dus we betalen 6 euro meer, om vervolgens 1 kaartje a 10 euro gratis te krijgen. Op de spaarkaart, de website en de voorwaarden op de website van de actie staat nergens vermeld dat de prijzen verhoogd worden. Aangezien het een aankoop van de tickets betreft, kan er niet geannuleerd worden.

Gewenste oplossing

Graag ontvangen we het verschil tussen de prijs van de actie en de daadwerkelijke prijs van de 2 kaartjes waarvoor we hebben betaald (1 kaartje was gratis) retour en wordt de website aangepast zodat duidelijk vermeld staat dat er extra kosten worden gerekend voor de toegangskaartjes.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen