Klacht Albert Heijn: Afrekenen bij AH en JUMBO zeer irritant

Klachtnummer
# 266899
Gebruiker
Koffieboon
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Je boodschappen betalen bij AH of JUMBO gaat niet zonder slag of stoot.
Er worden allerlei idiote vragen gesteld.

Als je bij AH jouw boodschappen op de band gelegd hebt en deze vervolgens worden gescand en jij doet ze in de tas dan komt de vraag:
Hebt u een "BONUS" kaart. Als je dan niet gelijk antwoordt wordt de vraag herhaald: Heb t u een "Bonus" kaart. Als of de bonuskaart mij een vermogen oplevert. Maar ik ben de boodschappen toch aan het inladen?
Vervolgens wordt o.a. de vraag gesteld of ik restaurantbonnen spaar.

Bij JUMBO komen minstens 2 vragen, waarvan er 1: "Wilt u koopzegels"?

De oplossing

Laat de klant het initiatief nemen om vragen te stellen. Stelt ie ze niet dan stelt de klant geen prijs op allerlei "aanbiedingen".

Ik ga in het vervolg naar Dirk. Daar worden geen idiote vragen gesteld en kortingen gelijk zonder tussenkomst van een klantenkaart direct afgerekend.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen