Klacht Albert Heijn: Afrekening klopt niet

Klachtnummer
# 423772
Gebruiker
poekie%
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op de pakbon van mijn online bestelde boodschappen zie ik nooit het bedrag van de teruggegeven kratten terug bij statiegeld..de kratten die binnenkomen worden altijd wel berekend op de nota hoe kan dit?! Graag nakijken en eventuele vergissingen herstellen! Met vr. groet Yanny Scutt klantnr: 44567036

De oplossing

Nakijken en herstellen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen