Klacht Albert Heijn: Afronden kassabedrag bij pinnen

Klachtnummer
# 12098
Gebruiker
Visbach
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In Nederland is het, in tegenstelling tot bv. onze buurlanden België en Duitsland, gebruikelijk en toegestaan om contant te betalen bedragen af te ronden op 5 cent. Bij betalingen via pinnen kan altijd het exacte bedrag betaald worden.
Inmiddels komt bij steeds meer bedrijven, zoals bij onze Albert Heijn in Veldoven, de gewoonte op om ook bij pinnen het te betalen bedrag in de kassa af te ronden en zo dus ook bij pinnen niet meer het exacte bedrag in rekening te brengen. Dit is volgens mij in strijd met de regels. De caissière geeft aan dat het mag "want het staat op de deur..."!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen