Klacht Albert Heijn: AH Beijum, Groningen: Respectloos en onbeschoft

Klachtnummer
# 281487
Gebruiker
wbklacht
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De tassencontroles bij deze Albert Heijn (Beijum, Groningen) zijn behoorlijk klantonvriendelijk. Ik snap de problemen met diefstal, maar die gelden voor alle andere supermarkten ook en die maken andere keuzes.

Het omkeren van de bewijslast is bovendien behoorlijk brutaal. Bij deze Albert Heijn zijn alle klanten criminelen tenzij ze kunnen bewijzen dat ze niets in hun tas hebben gestopt. Dat is een gevaarlijk glijdende schaal. Er kan ook wat in mijn binnenzak zitten. Gaat deze Albert Heijn mij ook fouilleren? Of visiteren? Ik heb toch niets te verbergen?

De Lidl zit letterlijk om de hoek en die gun ik de duizenden euro's die ik zo door de jaren heen uitgeef aanzienlijk meer!

De oplossing

AH neem verantwoordelijkheid en pas de regels voor franchises aan

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen