Klacht Albert Heijn: Al maanden geen folder in de bus

Klachtnummer
# 391113
Gebruiker
meisje de bruine
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn klacht is dat ik de laatste maanden bijna geen folders heb ontvangen. Ik kreeg ze altijd apart van de grote stapel folders. Dat werkte goed want die lag zaterdag rond 17.00 uur in de bus. Dat is jaren goed gegaan. Maar de afgelopen 2 jaar is het dan wel of dan niet. of veel te laat in de bus. Ik kreeg een paar maanden gelden te horen dat ze bij een grote bundel folders zaten dat is twee of drie keer gebeurd.
Het is lastig als je in de winkel staat en je moet dan de folder lezen. Natuurlijk kan het op internet. Maar een folder vind ik fijner. Ik heb deze klacht ook al bij Axender doorgegeven en bij de klantenservice van AH. Bij Axender had ik dezelfde dag nog een pak folders in de bus maar zonder de AH folder terwijl ik daarvoor belde.

De oplossing

Voortaan graag een folder in de brievenbus.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen