Opgelost door Albert Heijn: Albert Heijn heeft de beste en de meeste aanbiedingen

sad Opgelost
P.J.1960

Dat is logisch, het is ook een van de duurste supermarkten van Nederland. U stelling is zeer eenzijdig, u vergeet de stil zwijgende prijsverhogingen van deze DURE Club. Nu slechts 3 voorbeelden die ik onlangs tegenkwam, er zijn er veel meer maar dan wordt het een dag taak, mooi werkje voor u om het nu echt uit te zoeken.
1) Bavaria Bier 500cl. 2 weken geleden nog Euro 0,77 nu Euro 0,83
2) Vifit Goedemorgen Euro 0.97 nu Euro 1,19 (100mil minder inhoud)
3) FruitSpread AH Euro 1,19 nu Euro 1,69

Ga geen dingen roepen! AH is een van de duurste supermarkten, nogal makkelijk om dan te gaan roepen AH heeft de beste en meeste aanbiedingen.
Kijk onder de streep, wat je netto netto betaald.

P.J.1960
    Goedemiddag, we zijn 5 dagen verder, en AH heeft WEER de prijzen VERHOOGD van Bavaria 50cl. Prijs was 2 weken geleden Euro 0,77, Prijs 1 week geleden Euro 0,83 en nu Euro 0,85! De prijskaart in de winkel Gijsbrecht van Amstel stond Euro 0,77 maar bij de kassa nu Euro 0,85. Bij de winkel Langestraat was de prijs op prijskaart en kassa gelijk Euro 0,85. Hoe bedoelt u beste aanbiedingen? Zie bijgaand de kassabon.
    In afwachting op uw antwoord, verblijf ik met vriendelijke groet, Peter van Dijk
    04-12-2014
    P.J.1960
    Tevens is Albert Heijn - Buik billen bonus, de winnaar van de Loden Leeuw 2017!!
    De meest irritante reclame en .....
    Het wordt nu eens echt tijd voor een antwoord!

Consumentenbond
    Geachte P.J.1960,

Hartelijk bedankt voor uw melding op ons Klachtenkompas. Hierin reageert u op ons onderzoek naar aanbiedingen van supermarkten. Graag geef ik u daarop mijn reactie.

Het is mij niet bekend of u uw klacht kenbaar maakt naar aanleiding van bijvoorbeeld de titel van ons nieuwsbericht ("Meeste en beste supermarktaanbiedingen bij Albert Heijn"), de inhoud van ons nieuwsbericht, het volledige artikel dat wij hierover schreven of een andere manier van ontvangen van de informatie.

U geeft aan dat de Albert Heijn een van de duurdere supermarkten is. Wij geven zelf niets anders aan. Zo schrijven we ook in ons artikel: "De supermarkt die voor normale prijzen (dus zonder korting) aan de dure kant is, scoort met de aanbiedingen hoge ogen." En het laatste, daar gaat dit onderzoek over: De aanbiedingen.

Met de resultaten van verschillende onderzoeken (die naar normale prijzen en dit onderzoek over de aanbiedingen) in gedachte schreven wij het volgende: "Zo veel mogelijk besparen? Ga voor de aanbiedingen naar Albert Heijn en koop de rest bij een goedkopere supermarkt".

Het is overigens mogelijk om direct met onze onderzoekers in gesprek te gaan over het onderwerp middels onze Community (ons forum), waar al een topic actief is over dit onderzoek. Deze vindt u op https://community.consumentenbond.nl/voeding-levensmiddelen-9/besparen-op-je-boodschappen-doe-je-zo-15824.

Met bovenstaande informatie vertrouw ik erop het een en ander te hebben kunnen verduidelijken. Mocht u nog vragen hebben vernemen wij dit graag.

Cai
    Klachtencoördinator
    P.J.1960
    Beste Cai, neen de klacht was niet naar aanleiding van uw nieuwsbericht, maar door de ontvangen Bonusfolder, Reclame die AH maakt met deze stelling, en ook online en in de winkel wordt het met koeien letters vermeldt. Men leest dus alleen dat AH de beste en meeste aanbiedingen heeft. Uw conclusie wordt slechts deels overgenomen, de kei harde waarheid/feiten verzwijgt AH. Dit is in mijn ogen Misleiding. Kan u AH hiervoor niet op de vingers tikken? AHOLD/BOL.com/Etos, het is gewoon eng.
    RSVP
    RSVP

P.J.1960
Je klacht is geplaatst op Klachtenkompas en onder de aandacht van Albert Heijn gebracht. Op eerdere uitnodigingen heeft Albert Heijn niet gereageerd. Het is daarom onzeker dat je een reactie krijgt van hen.

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?