Klacht Albert Heijn: Albert Heijn komt beloofde compensatie niet na en laat klant zo zitten met frustratie.

Court

Compensatie voor verkeerde bewaring Allerhande Box is ook na 7 weken nog niet overgemaakt. Wacht sinds 3 juni op een beloofde compensatie van 18,75 euro omdat afhaalfiliaal Prinsen Hoven in Steenwijk de AH-box langere tijd ongekoeld heeft opgeslagen. De compensatie werd door de klantenservice zelf aangeboden. Inmiddels 3 mails, dito telefoontjes, vele weken wachten later en heel veel loze beloftes van de AH-klantenservice is er nog steeds niets overgemaakt naar door mij opgegeven rekening. Het gaat mij niet zozeer om het geldbedrag, maar om het principe: belofte maakt schuld... de reputatieschade voor AH lijkt mij zo groter dan de moeite van even een bedragje overmaken.... dus voortaan ga ik maar naar de JUMBO!!

Overmaking van het beloofde compensatiebedrag op mijn bankrekening.

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?