Klacht Albert Heijn: Albert Heijn komt beloofde compensatie niet na en laat klant zo zitten met frustratie.

Klachtnummer
# 268393
Gebruiker
Court
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Compensatie voor verkeerde bewaring Allerhande Box is ook na 7 weken nog niet overgemaakt. Wacht sinds 3 juni op een beloofde compensatie van 18,75 euro omdat afhaalfiliaal Prinsen Hoven in Steenwijk de AH-box langere tijd ongekoeld heeft opgeslagen. De compensatie werd door de klantenservice zelf aangeboden. Inmiddels 3 mails, dito telefoontjes, vele weken wachten later en heel veel loze beloftes van de AH-klantenservice is er nog steeds niets overgemaakt naar door mij opgegeven rekening. Het gaat mij niet zozeer om het geldbedrag, maar om het principe: belofte maakt schuld... de reputatieschade voor AH lijkt mij zo groter dan de moeite van even een bedragje overmaken.... dus voortaan ga ik maar naar de JUMBO!!

Gewenste oplossing

Overmaking van het beloofde compensatiebedrag op mijn bankrekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen