Klacht Albert Heijn: Albert Heijn online, onbeschofte "service"

CvE

Ik had voor dinsdagavond 23 feb voor 90 euro aan boodschappen besteld. Bij bezorging zag ik dat er blauwe zeep over een deel van de boodschappen zat. Gebeld: Ik moest een dag wachten en dan zou er een compleet nieuwe zending geleverd worden. Dus, alles bij elkaar gezet, zelf wat nieuwe boodschappen in de winkel gedaan en woensdagavond kwam inderdaad Albert Heijn weer langs. Slechts de helft van de boodschappen hadden ze bij zich. Aan de telefoon een grote mond want ze beweerden dat dit afgesproken was. De bezorger van Albert Heijn hing nonchalant tegen een muurtje aan en lachte ons nog net niet uit. Hij had geen tijd voor dit soort "dingen". Daarna afgesproken dat we nogmaals zelf boodschappen zouden doen en Albert Heijn online zou het complete bedrag terugstorten. Mijn bankrekening nummer doorgegeven, maar er kwam niets. Bleken ze een aantal cijfers (per ongeluk??) te hebben omgedraaid. Dus weer een telefoontje, weer geen excuses (waarom zouden ze ook?) maar heb nog geen geld!

Bedenkt dat zelf maar eens Albert Heijn.... wat zou een fatsoenlijke reactie zijn op deze klant? Excuses om mee te beginnen? (zomaar een ideetje).....
Ik verwacht overigens niets te horen, het zou me verbazen.

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?