Klacht Albert Heijn: Albert Heijn wilt niet leveren voor afgesproken bedrag.

Klachtnummer
# 373619
Gebruiker
cemrekoglu
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb afgelopen vrijdag een bestelling gedaan op de website van Albert Heijn. Albert Heijn had een (bonus) aanbieding op een product die ik regelmatig gebruik. Dinsdag 25 juni kwam de koerier om 07:15 en ik had aangegeven dat ze pas na 08:00 konden komen, maar ik moest bij de koerier €112,- betalen en mijn bestelling was €56,- . Ik heb dit ook laten zien aan de koerier met een bevestigingsmail van AH. De koerier nam contact op met zijn leidinggevende en zij gaf aan dat ik gewoon €112,- moest betalen of zij namen de producten weer mee. Ik ging bellen met de klantenservice, maar de koerier moest weg omdat hij andere leveringen had.

Ik nam contact op met de klantenservice en Jose van de klantenservice zei dat ze contact op zou nemen met de planning om de producten alsnog te laten bezorgen en zij zou de helft dan terugstorten op mijn rekening als ik bij de koerier alles zou betalen. Jose belde later weer op met de mededeling dat alles weer terug was op de distributiecentrum en ze alles opnieuw zouden versturen moest ik wel weer €112,- betalen.

Ik nam via Facebook contact op met de klantenservice van AH en zij gaf aan dat het een prijsfout was van AH en dat ze niet meer voor dat bedrag willen leveren, maar ik koop regelmatig hetzelfde product en het was inderdaad voordelig,maar het was niet onwaarschijnlijk voor die prijs aangezien AH vaker van dat soort (bonus) aanbiedingen heeft. Ik ga er vanuit dat mijn koop rechtsgeldig is en dat ik de producten alsnog geleverd krijg voor afgesproken bedrag.

De oplossing

Ik ga er vanuit dat mijn koop rechtsgeldig is en dat ik de producten alsnog geleverd krijg voor afgesproken bedrag.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen