Klacht Albert Heijn: Albert Hein schuift heel onprofessioneel hun schuld af naar anderen.

Verdrietig mens

Enige weken geleden kocht ik bij de AH 2 stuks dekbedovertrekken van Ten Cate van het formaat 90x200/220 cm. Ik vond het een mooi design en het dekbedovertrek was strijkvrij zoals op de verpakking vermeld werd. Had het laatste er niet opgestaan dan had ik deze 2 beslist niet gekocht. Thuis gekomen heb ik de dekbedovertrekken na 2 weken in gebruik genomen. Groot was mijn teleurstelling toen ik na een week het dekbedovertrek uit de wasmachine haalde en liet drogen. Het was één grote kreukbaal en na droging moest ik alles met mijn stoomstrijkijzer strijken. Hier had ik niet op gerekend en zeker niet verwacht. Dit mocht ik ook niet verwachten omdat op de verpakking stond dat de dekbedovertrekken strijkvrij zouden zijn. Ik heb daarna nog enkele keren het dekbedovertrek gewassen en steeds weer hetzelfde resultaat. Ik had gehoopt dat lekker drogen in de wind verbetering zou geven maar ook vandaag is het niet beter. Ik heb geen bon noch verpakking meer van deze dekbedovertrekken. "Albert Hein garandeert de kwaliteit van van al hun producten" staat er op hun site maar die garantie is tot de deur.

De reactie van de klantenservice na het melden van mijn klacht is:
Hi, je appt met Nienke. Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over je aankoop. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Sorry hiervoor! Omdat dit een A-merk product is, kunnen wij je klacht helaas niet in behandeling neme. Je kunt hiervoor contact opnemen met de leverancier (dus Ten Cate) via de volgende website: https://tencate1952.com/nl-nl/klantenservice/ Succes!

Ik wil de koop van deze dekbedovertrekken ongedaan maken en ze retourneren met het verzoek om het aankoopbedrag aan mij terug te betalen.

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?