Klacht Albert Heijn: albert.nl

Klachtnummer
# 108985
Gebruiker
Azur
Datum
0 reacties

Details

De klacht

kan ik eerst fijn boodschappen uitkiezen, toen had ik nog een goed humeur. Moet ik me daarna registreren, ik dacht fijn doen we even. Kom ik er als laastst achter dat ik gedwongen € 70,- euro MOET besteden willen ze de boodschappen komen bezorgen en daar rekenen ze ook nog € 5,95 voor. Zo kan dus niemand met een kleine beurs boodschapen bestellen bij albert.nl. Dat is gewoon dom van albert.nl je moet je website presenteren maar als je gedwongen 70 euro moet uitgeven plus bijna 6 euro willen ze het bezorgen, wordt je gewoon besodemieterd.

De oplossing

ook mensen met een kleine beurs moeten kunnen boodschappen doen bij albert.nl

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen