Klacht Albert Heijn: Alle Euroshopper Verdwijnt, Leeg vak blijft over

Wizkid

Wat een rot winkel is dit geworden! ik herken de Albert Heijn en @Albertheijn Neringpassage niet meer zoals vroeger, alles verdwijnt, ik had gehoopt dat mn enigste betaalbare koffie pads EUROSHOPPER niet zou verdwijnen en wat doet meneer albertheijn wij verwijderen meteen alle regular en dark roast compleet zonder het aan te vullen met iets vervangends nou ja zeg wat een regelement! albert heijn moet gauw eens wat gaan doen aan die manier van klant tevredenheid want die zal je straks moeten gaan zoeken. steeds meer producten worden verwijderd maar NIET vervangen meteen kortom je staat bij alle filialen voor een LEEG SCHAP!..

De enige betaalbare en lekkere koffie...gewoon niet meer leverbaar!
nergens meer. Grrrr

Ik wens een gratis pak koffie euroshopper darkroast voor alle filialen die ik ben afgeweest met een negatief resultaat alle euroshopper koffie is weg! leeg vak!

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?