Klacht Albert Heijn: Amateurisme bij AH m.b.t. publicatie en verwerking van bonussen in hun systemen

Klachtnummer
# 374777
Gebruiker
Nederbelg
Datum
0 reacties

Details

De klacht

AH blijft volharden in het foutief ingeven van hun kasregisters. Dit betekent dat er verschillende Bonus aanbiedingen "niet" op het kassaticket worden verrekend. Dit probleem speelt al jaren en levert de cliënt veel schade op, maar AH extra inkomen.
bijv: Bonus week 27; 2 stuks mini-watermeloen voor € 3.49, op kasticket; 2 stuks van deze meloenen € 6.98. Normaal kost 1 meloen € 1.99. Extra winst voor AH is
€ 2.96.

De oplossing

Dat men eindelijk eens werk maakt om deze problemen op te lossen. De cliënt blijft het slachtoffer en AH spekt zijn winsten. Ook moeten de onthaalmedewerkers en zeker de winkelmanagers meer oog hebben voor de klachten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen