Klacht Albert Heijn: Babymelkpoeder

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 96889
Gebruiker
Berrie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Filialen van AH gaan eigen rechten spelen. Ze gaan briefjes ophangen met de mededeling dat babymelkpoeder niet retour kunnen. Ook wordt bij het kopen ook geen kassabonnetjes meer gegeven aan de klant. Verder gaan ze met zwarte stift op de verpakking krassen. De beveiliging of personeel houden mensen aan en verbieden om babymelkpoeder te kopen en sturen ze de winkel uit, soms met geweld.
Hiervan zijn foto's gemaakt.

De oplossing

Op een normale manier verkopen zoals daarvoor het was. 1 per klant

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Berrie
    Datum
    AH gebeld en ook gemeld maar ze blijven het doen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Berrie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?