Klacht Albert Heijn: Bejegening bij zegels

Klachtnummer
# 368483
Gebruiker
Priscilla Hopman - Been
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Spaar al ruim 20 jaar zegeltjes. Controle steeds strenger, prima. Maar vandaag lever ik weer eens een zegelboekje in vraagt de jonge dame aan de kassa hoe ik mijn boodschappen doe? “Het valt op dat de zegels veelal gelijk zijn geplakt en de zegelnummers ook op enkele pagina`s doorlopend zijn.” Enigszins verbouwereerd geantwoord en aangegeven dat ik ze echt “geschift” vind geworden bij de AH. Dame geeft aan mij niet te beschuldigen van fraude maar dat ze het wel opvallend vindt. IK STOP met zegels sparen omdat ik niet als mogelijke boef gezien en behandeld wil worden!

De oplossing

Contact opnemen en oplossing bieden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen