Klacht Albert Heijn: Beklag medewerker

Klachtnummer
# 436180
Gebruiker
J.H.P.M. Aarts-Kwetters
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Snel scan ,

Reden van klacht is de medewerkster bij de zelfscan ah Den Haag Leidschenveen.

Deze middag heb ik boodschappen gehaald via de zelf scan zo reken ik altijd af.

Af en toe heb je controle wat ik niet erg vindt hoort erbij.

In deze nare tijd ook alleen zou ik dan Willen dat de medewerker handschoenen aan heeft en niet direkt op mij afstiert Zonder zich netjes aan de regels te houden .
Pakken al je boodschappen beet stoppen het weer in de tas .
Ze lachte mij gewoon uit toen ik haar vroeg voortaan even te wachten tot de 1,5 meter en waarom zij geen handschoenen aanhad !!!
Vindt dit geen veilige manier van boodschappen doen .

Zo een groot bedrijf geen veilige manier van boodschappen kunnen doen .

Ook moet je al zelf je karretje bij de ingang schoonmaken de scanner heb ik toen ook maar zelf schoongemaakt.




De oplossing

Aanspreken van de dame in kwestie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen