Klacht Albert Heijn: Beschimmelde versproducten en onverschillige houding bij Albert Heijn Voorstraat.

Klachtnummer
# 315491
Gebruiker
Kaba
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Al meerdere malen heb ik beschimmeld groente en fruit gezien in het filiaal van Albert Heijn aan de Voorstraat in Utrecht. Ook heb ik hier al meerdere malen melding van gemaakt bij het personeel, die mij vervolgens aankijken alsof ik verkeerds zeg en vervolgens één van de meerdere beschimmelde producten wegnemen, zonder goed te kijken of er nog meer in het schap ligt. Bovendien heb ik van dit probleem al melding gemaakt bij de AH-klantenservice, waarna ik gebeld zou worden door de bedrijfsleider van het filiaal, wat vervolgens nooit gebeurd is (ik zou binnen 3 dagen gebeld worden, dit is inmiddels een maand geleden). Wel heb ik ook na deze melding nog enkele malen beschimmelde producten in versschappen zien liggen en bovendien ook meerdere (vers)producten gezien waarvan de houdbaarheidsdatum al meerdere dagen verstreken was. Al met al voel ik me niet serieus genomen en heb ik niet het idee dat de Albert Heijn het leveren van hoogwaardige versproducten aan klanten als prioriteit ziet.

De oplossing

Wat ik van de Albert Heijn verwacht is dat er beter gelet wordt op producten in de versschappen, zodat klanten niet het risico lopen onveilig voedsel te kopen. Daarnaast lijkt het me van belang dat klanten zich niet bezwaard voelen om in de supermarkt dit soort problemen bij personeel aan te geven en dus niet ontvangen worden door het personeel alsof de klant een fout begaat, maar bedankt wordt voor de hulp (in wezen doet de klant namelijk het werk van het personeel).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen