Klacht Albert Heijn: Bestekactie K&B meegedaan, geen bestek meer te krijgen???

Klachtnummer
# 614000
Gebruiker
JP van Heuven
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb meegedaan aan de AH bestekactie dit jaar. Heb een reservering voor een aantal dessertbesteksets van Kempen&Begeer gekregen maar ben nu te laat met ophalen. Waarschijnlijk mail gemist, ook geen vervolgmail meer gekregen. Er is volgens AH klantenservice niets meer aan te doen. Vervolgens contact opgenomen met K&B. Zij hebben alle niet opgehaalde producten teruggestuurd gekregen maar stellen niets meer beschikbaar terwijl zij dagelijks circa 30 telefoontjes krijgen met ditzelfde probleem. Frustrerend, want het bestek is er maar je kunt er niet aankomen! Het is moeilijk te begrijpen dat hier geen oplossing voor is

Gewenste oplossing

Het mogelijk maken om dit bestek alsnog te verkrijgen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen