Klacht Albert Heijn: betere kwaliteit

Klachtnummer
# 466081
Gebruiker
abra
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wij kochten sperziebonen zogenaamd uit nederland en zijn zeer teleurgesteld over de kwaliteit, dit is gewoon de klant voor de gek houden. wij weten best wel wat goed of niet waar is maar we voelen ons hier niet prettig bij. dit zal je bij Deen niet meemaken ,en omdat wij wel fan van A.H.zijn vinden wij dit een slechte zaak , We gaan alsmeer over om groente e.d. bij Deen te halen en vinden dat eigenlijk niet leuk en niet A.H. waardig

Gewenste oplossing

eerlijkheid

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen