Klacht Albert Heijn: Bezorgdienst functioneert slecht

sad Niet opgelost
Pieter W.

Wekelijks bestel ik via de website van Albert Heijn mijn boodschappen die vervolgens worden thuisbezorgd. Althans, zo zou het moeten gaan... In de praktijk ontbreken vrijwel altijd één of meerdere producten. Vorige week was er iets misgegaan met de koeling, waardoor veel versproducten (vooral maaltijden) ontbraken. Daardoor had ik geen eten in huis. Natuurlijk kan er altijd iets fout gaan, maar dan verwacht je wel van AH dat ze de fout herstellen en ontbrekende producten naleveren.

Ik snap best dat ze niet terugkomen voor een ontbrekend flesje bier, maar als een aanzienlijk deel van een bestelling ontbreekt zouden ze dat toch moeten nabezorgen, vind ik. De klantenservice reageert nogal bot en ongeïnteresseerd met "sorry" en "naleveren doen we niet". Gelukkig zijn er steeds meer supermarkten die producten thuisbezorgen!

Pieter W.

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?