Klacht Albert Heijn: Bezorgdienst functioneert slecht

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 535206
Gebruiker
Pieter W.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wekelijks bestel ik via de website van Albert Heijn mijn boodschappen die vervolgens worden thuisbezorgd. Althans, zo zou het moeten gaan... In de praktijk ontbreken vrijwel altijd één of meerdere producten. Vorige week was er iets misgegaan met de koeling, waardoor veel versproducten (vooral maaltijden) ontbraken. Daardoor had ik geen eten in huis. Natuurlijk kan er altijd iets fout gaan, maar dan verwacht je wel van AH dat ze de fout herstellen en ontbrekende producten naleveren.

De oplossing

Ik snap best dat ze niet terugkomen voor een ontbrekend flesje bier, maar als een aanzienlijk deel van een bestelling ontbreekt zouden ze dat toch moeten nabezorgen, vind ik. De klantenservice reageert nogal bot en ongeïnteresseerd met "sorry" en "naleveren doen we niet". Gelukkig zijn er steeds meer supermarkten die producten thuisbezorgen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Pieter W.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen