Klacht Albert Heijn: Bezorging.

Klachtnummer
# 432527
Gebruiker
Moos1412
Datum
0 reacties

Details

De klacht












Ik voel me een vaste klant bij AH omdat ik door mijn handicap daartoe gedwongen wordt. Regelmatig bestel ik dan ook mijn boodschappen. Helaas zijn alle bezorgmomenten al vol en val ik buiten de boot. Ik vind dit toch wel kwalijk. Ik lees ook dat meer mensen hier last van hebben. De mens is nou eenmaal egoïstisch maar dit is treurig voor mij en andere minder validen. Kunnen jullie hier niets voor verzinnen zodat ook wij een beroep op jullie kunnen doen?

De oplossing

Misschien een vast dagdeel voor de bezorging van vaste klanten?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?