Klacht Albert Heijn: Bijzonder slechte bereikbaarheid klantenservice

Klachtnummer
# 289401
Gebruiker
E.W. Leijs
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ontbrekend artikel in mijn bestelling en geen ovenschaalzegels gekregen.Dat wilde ik doorgeven, maar telefoon werd niet opgenomen. Ineens stem die een telefoonnummer o.i.d. opleest en dan stilte. Geen telefonist aan de lijn, dus kan klacht niet kwijt. Daarna gezocht hoe ik mijn klacht over de klantenservice kenbaar kon maken. Bij het formulier alleen voorgeprogrammeerde keuzes, maar klacht over klantenservice staat er niet bij, zucht...

Heb de AH bezorger nog heel hard door de straat zien rijden (is hier een woonerf waar je stapvoets mag...), maar hij stoote niet, anders was ik erachteraan gegaan.

De oplossing

Betere bereikbaarheid klantenservice, dan had de bezorger het ontbrekende artikel nog even langs kunnen brengen: hij was nog in de buurt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?