Klacht Albert Heijn: Blokkade van woonerf door parkeergedrag van uw medewerker.

Klachtnummer
# 325161
Gebruiker
Eyeopener#2018
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Parkeer gedrag van één van uw bezorgmedewerker. Locatie: woonerf Binnengeest te Akersloot. Deze persoon blokkeerde met zijn wagen de weg naar het woonerf. Terwijl hij de wagen ook op de straat kan parkeren, zodat het woonerf niet wordt geblokkeerd en ik vrije doorgang heb naar mijn woning. Een stukje lopen is schijnbaar teveel gevraagd? Ook al wil je klantgericht zijn als AH, dan moet dit niet ten koste gaan van anderen is mijn mening.

Gewenste oplossing

Zijn reactie beviel mij niet (als wij allemaal een beetje rekening houden met de ander (uw medewerker) en wees mij vervolgens op mijn gedrag. Terwijl hij juist verantwoordelijk was voor het ontstane probleem (blokkeren van woonerf). Daar wilde hij niet naar luisteren en toonde daar geen begrip voor. Verzoek om uw medewerker aan te spreken op zijn parkeergedrag en dat deze medewerker leert om beter te reflecteren dat hij de onnodig de veroorzaker is van het ontstane probleem en niet afwentelt op mijn reactie daarop. Het causale verband.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen