Klacht Albert Heijn: Blokkade van woonerf door parkeergedrag van uw medewerker.

Eyeopener#2018

Parkeer gedrag van één van uw bezorgmedewerker. Locatie: woonerf Binnengeest te Akersloot. Deze persoon blokkeerde met zijn wagen de weg naar het woonerf. Terwijl hij de wagen ook op de straat kan parkeren, zodat het woonerf niet wordt geblokkeerd en ik vrije doorgang heb naar mijn woning. Een stukje lopen is schijnbaar teveel gevraagd? Ook al wil je klantgericht zijn als AH, dan moet dit niet ten koste gaan van anderen is mijn mening.

Zijn reactie beviel mij niet (als wij allemaal een beetje rekening houden met de ander (uw medewerker) en wees mij vervolgens op mijn gedrag. Terwijl hij juist verantwoordelijk was voor het ontstane probleem (blokkeren van woonerf). Daar wilde hij niet naar luisteren en toonde daar geen begrip voor. Verzoek om uw medewerker aan te spreken op zijn parkeergedrag en dat deze medewerker leert om beter te reflecteren dat hij de onnodig de veroorzaker is van het ontstane probleem en niet afwentelt op mijn reactie daarop. Het causale verband.

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?