Klacht Albert Heijn: bonus korting op website niet waargemaakt

Klachtnummer
# 458783
Gebruiker
Fredwijn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In week 26 staat op AH website in de bonus: doos Norton Elegido wijn 29,94 ( = 50% korting) Indien je per fles koopt is de korting slechts 30%. Personeel in de winkel bestelt voor mij 2 dozen, maar als ik ze ga ophalen is het ineens nog maar 30% (en op de site staat nog steeds 50%). Ik krijg ze niet mee en voor 30% korting laat ik ze staan. Ga daarover thuis in de chat met de Klantenservice, daar zijn ze het met mij eens maar na contact met de bedrijfsleider van de vestiging blijft het bij 30%. Ik ben het daar niet mee eens en de chat medewerker legt het neer bij de "de verantwoordelijke afdeling". Vandaag fijntjes antwoord: "Wij hebben dit even nog gecontroleerd om te kijken hoe dit gekomen is, en helaas is hier een miscommunicatie geweest waardoor er tijdelijk 50% op de site heeft gestaan. Dit was echter nooit de bedoeling geweest. Ik snap dat dit erg vervelend is geweest, echter kunnen wij dit helaas niet alsnog door de winkel laten compenseren omdat het een drukfout betrof van de website." Het staat op de website, maar blijkbaar denkt AH er zo onderuit te kunnen.

De oplossing

alsnog twee dozen wijn leveren met 50% korting, plus 3 gratis flessen omdat het zo klungelig gaat

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen