Klacht Albert Heijn: Bonus vervalt als je bezirging later is

Klachtnummer
# 404725
Gebruiker
Ruud
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vorige week online kanonbier besteld, bonusaanbieding 1,19. De bezorgmomenten die week waren vol, dus koos ik voor een bezorgmoment de week erna. Wat bleek, ik moest toen het volle pond betalen omdat het bier niet meer in de aanbieding was.
Dit bevreemdt mij. Ik sluit een overeenkomst, koop een artikel, op moment van aanbieding. Ah kan niet aansluitend leveren, maar paar dagen later en dan moet ik 77 x 0,40 extra betalen.

Zou het andersom ook zou zijn.....

De oplossing

Moment kan kopen bepaalt de prijs, niet het aflevermoment

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen