Klacht Albert Heijn: bonusbedragen kloppen niet in de kassa

Klachtnummer
# 138254
Gebruiker
Margaret
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Al jaren vaste klant bij A.H. maar 9 van de 10 keer klopt het bedrag niet
op de kassabon. De producten met bonuskorting zitten meestal niet goed
in het computersysteem verwerkt.
Dan sta je weer in de rij bij de klantenservice achter de mensen die sigaretten
kopen enz. terwijl het vaak maar om een klein bedrag gaat, maar het gaat om het
principe. Klacht neergelegd in vorige woonplaats Gouda, nu ook weer in Baarle Nassau,
maar er wordt niets mee gedaan. Als je je bon niet na kijkt word je dus genept.
Dit is me nog nooit bij de Aldi, Lidle of Jumbo overkomen dus het computersysteem kaan wel feilloos zijn of worden we bewust genept?
Ook de geld terug actie van tivall is een lachertje, dit lukt gewoon niet, weer zo'n grap om de kassa van A.H. te spekken?
Margaret Bron


Gewenste oplossing

Lijkt me vanzelfsprekend. Eerlijke bedragen!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen