Klacht Albert Heijn: Bonusprijs komt niet overeen met folderprijs en klacht hierover is niet op AH-website in te dienen.

Deze week is bij AH de kabeljauw in de bonus voor 25% korting. Als voorbeeld staan in de folder de burgers met een kortingsprijs van € 2,09. Ook in de winkel staat een kaartje onder de burgers van € 2,09 (Normaal € 2,79). Op de verpakking zelf staat echter dat de bonusprijs € 2,24 is (normaal €2, 99). Ik vind dit een vreemde gang van zaken: midden in de bonusweek de prijs verhogen, waardoor dus ook de kortingsprijs verhoogd wordt. Terwijl overal andere prijzen vermeld staan. Erg verwarrend en vreemd.
Uiteindelijk vond ik kabeljauwburgers met een oudere datum, waarbij wel de bonusprijs € 2,09 was (normaal € 2,79). Dit bevestigt mijn vermoeden dat de prijs in de loop (in het begin) van de week al is verhoogd.

Ik heb in eerste instantie geprobeerd een klacht via de website van AH zelf in te dienen, maar daar staan alleen maar allerlei keuzeopties en kan niet een eigen klacht , die er niet meer op staat, worden ingevuld. Vandaar dat ik het hier doe.

De klacht serieus nemen en onderzoeken.

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?