Klacht Albert Heijn: Cadeau kaarten zijn niet te bepruiken.

Klachtnummer
# 445670
Gebruiker
BorstelVos#314
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Voor twee jongeren hier kocht ik een rolbox cadeau-kaart.
Elk van 20 euro.Thuisgekomen ontdekten we dat de plaklaag alle nummers meenam wanneer je deze af wilde krassen.
De andere jongere kon met de cadeaukaart niet inloggen het nummer wat erop stond gaf invalide code aan.
40 euro naar de knoppen en de AH Lichtenvoorde zegt dat we bij rolbox moeten zijn.

De oplossing

Ik wil dat het bedrijf garant staat voor de te verkopen waar.
Niet de klant het laat oplossen want, immers, wij kunnen niet inloggen met de cijfers op de kaarten. Nu behandeld men ons alsof we leugenaars zijn, de baas gaf zelfs aan' u wilt niet weten hoe vaak wij deze klachten krijgen en de misbruik die ervan gemaakt wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?